RAHSIA Bagaimana Mendapatkan Produk Cuckoo Secara PERCUMA?

Adakah anda sudah memiliki salah satu dari produk yang telah dipasarkan oleh pihak Cuckoo di Malaysia?

Jika belum, jangan malu dan segan untuk menghubungi saya melalui talian dibawah ;

Syazwan Jaudin
Natural Executive Cuckoo
Tel : 0147106022
Whatsapp : http://syazwancuckoo.wasap.my/

Tetapi, bukan itu yang ingin saya ceritakan pada post kali ini. Sebenarnya, saya hendak beritahu rahsia bagaimana memiliki produk Cuckoo dengan PERCUMA.

Ya Betul, Percuma! Jangan pula anda terkejut. Tetapi sebenarnya bukan semua model produk. Hanya terhad kepada model yang pihak Cuckoo sediakan sahaja, seperti Cuckoo Rice Cooker, Cuckoo Max Blender dan Cuckoo Kyndell.
Cuckoo Max Blender
Cuckoo Max Blender


Jujur saya katakan, untuk anda dapat semua itu akan mengambil masa yang panjang. Lebih baik anda beli terus bersama wakil Ejen Cuckoo yang SAH seperti saya hehehe.. Proses amik masa 7 hari sahaja jika tidak ada apa-apa halangan dalam proses permohonan sewa beli.

Bagaimana Caranya Dapat Percuma?

Apa yang perlu anda buat adalah download Apps Cuckoo+ kedalam telefon pintar anda dan seterusnya lakukan pendaftaran didalam aplikasi. Dan jangan lupa untuk anda masukkan friends referral code saya iaitu 60123762143.

Download Link Aplikasi Cuckoo+https://www.cuckoo.com.my/cuckoo-plus/

Jika, anda gagal masukkan referral code saya, saya tidak dapat untuk memberikan anda lebih lagi informasi selepas proses pendaftaran selesai.

Jangan risau, anda boleh jua berdaftar diaplikasi ini walaupun anda belum memiliki mana-mana produk Cuckoo. Selepas selesai pendafataran, anda hanya perlu kumpul point sahaja setiap hari.
Cuckoo Plus Register
Cuckoo Plus Register


Bagaimana Mahu Kumpul Point?

Soalan ini pasti bermain difikiran anda, bukan?

Caranya mudah sahaja, anda perlu melakukan beberapa cara yang ditunjukkan dalam gambar dibawah :


Cara yang paling saya suka untuk kumpul point adalah dengan Log Masuk kedalam Apps Cuckoo+ setiap hari dan dapat 20 point.


Berpeluang Miliki Lain-lain Baucer

Salah satu perkara tentang aplikasi ini adalah, anda juga berpeluang memiliki beberapa baucer lain seperti tiket masuk LEGO Land, Tiket Movie GSV, Tiket Sunway Lagoon dan banyak lagi.

Ciri-ciri Lain Aplikasi

Jika anda merupakan pemilik produk Cuckoo, anda boleh lihat status pembayaran anda disini, juga anda boleh melihat bilakah temujanji servis anda seterusnya.

Maklumat produk yang terbaru juga banyak boleh didapati dalam aplikasi ini.

Jangan lupa hubungi saya jika mahu memilki produk Cuckoo :

Syazwan Jaudin
Natural Executive Cuckoo
Tel : 0147106022
Whatsapp : http://syazwancuckoo.wasap.my/

Comments