Kalau Saya Nak Beli Penapis Air Cuckoo, Saya Akan Beli Penapis Air Cuckoo Yang Berharga Rm98.00 Sebulan, Daripada Yang Berharga Rm75.47. Kenapa?


Salam Sejahtera,

Seperti tajuk dalam post kali ini, Saya memang galakkan anda untuk dapatkan penapis air yang berharga Rm98.00 daripada yang berharga Rm75.47. 

Kenapa?

Saya akan cuba terangkan kepada anda secara ringkas dan padat, supaya anda dapat faham kenapa saya mengeluarkan statement sebegini.

Normal Plan vs Goood Plan

Jika anda mahu membeli Penapis Air Cuckoo yang berharga Rm75.47 sebulan, ini bermakna anda membeli pembayaran secara ansuran menggunakan Pakej Pembayaran Gooood Plan. Dimana, dalam plan ini terdapat tempoh pembayaran paling maksimum iaitu selama 5 tahun.

Dan jika anda membeli Penapis Air Cuckoo yang berharga Rm98.00 sebulan, ini bermakna anda membeli pembayaran secara ansuran menggunakan Pakej Pembayaran Normal Plan. Dimana, dalam plan ini terdapat tempoh pembayaran paling maksimum iaitu selama 5 tahun.

Rujuk Jadual dibawah :


Hubungi : 

Syazwan Jaudin
Natural Executive Cuckoo
Tel : 0147106022
Whatsapp : http://syazwancuckoo.wasap.my/


Comments